- Locatie
Raadszaal
- Voorzitter
- Dhr. R.J.M.M. Beckers
Agendapunten
-
1
Bijlagen
-
2
De commissievergadering dient als voorbereiding op de raadsvergadering van 24 februari 2025.
Na de commissievergadering wordt, aan de hand van de bespreek- en hamerstukken, de agenda van de raadsvergadering samengesteld.Bijlagen
-
3
De vergadering van de raadscommissies zijn openbaar.
U kunt gebruik maken van het spreekrecht in de commissievergadering. Als u hiervan gebruik wilt maken, meldt u zich dan aan vóór maandagmiddag 10 februari 2025, 12.00 uur, bij de griffie (griffie@gemeentemaasgouw.nl / tel. (0475) 255174 of 255344). Als wij vooraf van u geen aanmelding ontvangen dan is het helaas ook niet mogelijk om gebruik te maken van het spreekrecht.
Spreekrecht kan alleen over raadsvoorstellen die op de agenda staan, met uitzondering van raadsvoorstellen over onderwerpen:
- waartegen een bezwaar of beroepsprocedure openstaat of heeft opengestaan;
- benoemingen, keuzes, voordrachten of aanbevelingen van personen;
- waartegen een klacht ex artikel 9:1 van de Algemene wet bestuursrecht (klacht over een bestuursorgaan of een persoon, werkzaam onder verantwoordelijkheid van een bestuursorgaan) kan of kon worden ingediend.
Tijdens de vergadering worden video-opnames gemaakt welke openbaar op onze website komen.
-
4
Bijlagen
-
5
Bijlagen
-
6
Bijlagen
-
7
Bijlagen
-
8
Bijlagen
-
9
Bijlagen
-
10
De definitieve lijst ingekomen stukken (incl. RIBs) wordt op 7 februari 2025 bij de stukken gevoegd.
Indien commissieleden stukken willen bespreken moeten zij dit uiterlijk 10 februari 2025 vóór 12.00 uur melden aan de griffie. -
11
De portefeuillehouders wordt verzocht uiterlijk 10 februari 2025 vóór 12.00 uur te melden aan de griffie of en waarover, ze mededelingen hebben.
-
12
Rondvragen kunnen tot uiterlijk 10 februari 2025 vóór 12.00 uur worden ingediend bij de griffie.
-
13
De definitieve overzichten van de openstaande moties en toezeggingen worden op 7 februari 2025 bij de stukken gevoegd.
-
14
Bijlagen
-
15Sluiting